Linkblog

HTML

REload

Dehogy írom!

Friss topikok

Bocs.

2010.07.30. 02:21 | Brenca | Szólj hozzá!

Esik. Hát persze ez ki a francokat érdekel. Engem. Mert én szeretem, azthiszem ki is nézek majd kicsit az ablakon. Úgy érzem eljött az idő, amikor már lassacskán hazatalálok. Elérem a célt. Dörög. Ami a villám jele. Ez elég alapvető info, de akkor is dörög, amit szintén szeretek. Már sokminden felgyülemlett. Ebből a szövegből ha valaha is blog lesz, azzal még várni kell. Kicsit elárultnak éreztem magam... elárultam magamat. Nem akartam senkit megbántani, de így sikerült. És őszintén sajnálom, valószínüleg köze volt a dologhoz annak, hogy az eset szívenszúrt. Mert neki épp nem jönnek be a túlérzékenyek. És igaza van. Ez fos. Minden érzéseket vált ki, de nálam sokat. Többet mint kéne. Persze így erőteljesebben szeretek. Csak nincs kit... Még. Félreértés ne esék, nem fogok siránkozni. Gondolom ez az a rossz szokásom, amiről senki sem szeretne tájékoztatni. Hát, most csökkentettem a mértékén. Sajnos a hülyeségem miatt el is fogyott a témám emiatt. Újraalkotom a blogot, az előző helyen, most született meg az agyamban a döntés. És magasról szarok rá kihez jut el azon kívül, akinek elmondom. Ez vagyok én. Aki nem szeret(i), ne olvassa. Szóval sajnálom emberek hogy nehéz esetnek születtem, és hogy a túlzott unfairségérzésemből kibontakozó haragom megbántott valakit. A francokat kerülgetem, Annát. Tökmindegy, mivel már kisöpörtem az érzéseimet iránta teljesen, neki pedig komolyabbak pozitív irányba eddig sem voltak, ha jól tévedek. Innentől megpróbálok szabadabban élni. Ja, és akit érdekel, a házra van vevőnk, lassan lesz "OTTHON"om. (Ennek rajtam kívül senki sem fog felettébb örülni szerintem.) Szóval, szerencse fel, Fanny (az y-os, mert 2 van:) ) szerint "buknak rád a csajok,na.....". Elég valószínünek tartom hogy viccelt(ek), de azért fontolóra veszem. Mára ennyit szedtem össze, majd még jelentkezem.

A bejegyzés trackback címe:

https://bwwenca.blog.hu/api/trackback/id/tr612186319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása